neděle 22. května 2016

Bolesti odlišnosti pohlaví

Genderová studená válka, genderový fašismus

Fašistický feminismus švédských feministek je silnou hraniční etýdou genderového soužití rozdělující racionalitu tak říkajíc ve dví.

Genderová studená válka mezi v dešních dnech, roku 2016 je sama sebou zužující výhody a jedinečnosti obou dvou pohlaví.

Dvojí metr racionality ženského silně aktivního hnutí, feministického hnutí má podobu takovou, jakou si svou neuvědomělou reakcí na malichernosti rozdílností sama chybně vysvětluje.
Vskutku ano, muži a ženy, jsou rozdílní. Jsme Každý jedinečný jako osobnost, ať už jsme muž, či žena. Avšak jsme i jako pohlaví, gendr, každý jedinečný.
Každý, žena či muž, muž či žena, může být zlý, hodný, zlý protože si přeje být ve skuetečnosti hodný, hodný aby nemusel zápasit se zlem, které by jeho osobu jinak zužovalo.
Bolesti a zlosti jedné podmnožiny množiny daného genderu, jsme schopni na seme navzájem házet, jako hroký brambor neuvědomělé viny, která se s každou další sekundou v držení, propaluješ až na samotnou duševní dřeň, kde bolí.
Soudit však celé pohlaví, ža určitou negativní podmnožinu je však silně nemoudré, ať už jsme muži, či ženy. Řešíme politickou a genderovou korektnost, přitom nikdo nejsme schopni říct pravdu, stejně tak jak jsme schopni si na pravdu hrát.

Odlišnost pohlaví

Důvod k boji, nebo důvod ke splynutí


Proto se zamysleme nad otázkou genderové odlišnosti, čím vlastně na tomto světe je, čím vlastně v porovnání s pohlavím opačným jsme a proč to tak příroda zamýšlela.
Jsme schopni se silně prát za malichernosti, avšak, abychom udrželi vážné a důležité věci ve směru, kterým mají jít, musíme si začít vážit vážných věcí, tak jak vážnost sama zaslouží, ostatně tak vážně, jak je lehkost lehkostí, avšak ne jak ji interpretujeme my samotní, tedy lehkost jako vážnost, což plodí malichernost, ale jako vážnost, která je tak vážná jako důležitost života jako taková.

-Malichernosti genderové jedinečnosti
--Zbytečnosti sporů

To co shledáváme u opačného pohlaví jako zbytečné a hanebné, sami činíme."

Mluvíme o špatnosti jednání genderu opačného, přitom toto tvrzení je více než neprokázané,
načež z toho co si myslíme, že druzí z pohlaví opačného činí, i když nečiní, jsme schopni bytostně soudit, avšak i přes to, že sami jsme schopni upravit metr,
kterým se řídíme, abychom mohli napadat metr jiný.

Sami činíme do napadáme."

To co jsme uměle shledali, že opačné pohlaví činí, bylo vytvořeno k umocnění vzteku vůči němu, který je však absurdní, stejně jako chování, které jsme mu uměle přiřkli.

V rámci pohlaví našeho činíme to, o čem jsme schopni tvrdit, že to co tvrdí pohlaví opačné, je špatné, což vytváří genderové pokrytectví.



Budování genderové rovnováhy



Místo rovnováhy činíme nepromyšlené zatížení jednoho protipólu, který sám bez protipólu opačného žit nemůže, a to jak přímo bez něho,
tak bez produktů, jehož genderová jedinečnost jedinečnosti druhé zprostředkovává.

Využití jedinečností

Tvorba dokonalosti


Nemoudře uražíme jedinečnost množiny každého pohlaví, samolibě napadáme zbytečnosti, které vytváří naše vlastní nespokojenost s námi samými.

Za předpokladu, že extrémy duality jsou jedinečné, tak v rámci moudrosti, protpojení obou protipólů je projev absolutní komplexnosti duality bytí, což tvoří dokonalost jako takovou.
A proto, vycházejíc z logiky duality cítím, že zvlášť muži a ženy jsme jedineční, dohromady jsme však dokonalý načež dokonalost, její vytvoření, tedy propojení
dvou extrémů, umožňuje vytvořit jedinečnost další, která je sama o sobě schopna dokonalostí se stát a nadále jedinečnost vytvářet.
Jsme všchni  součástí života, díky nám, jsme my samí. Jsme definováni časem, vyhrazeným proto stát se dokonalými, nikoli válčit o v tomto případě malichernou jedinečnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat